انهدام باند قاچاق سلاح در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1400 | 10:36 ق.ظ
انهدام باند قاچاق سلاح در اهواز به گزارش کشاورزی پرس، سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، پلیس امنیت عمومی شهرستان اهواز با انجام کار گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات اطلاع حاصل کرد. وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اهواز با اشراف اطلاعاتی، محل تردد ۲ دستگاه خودروی […]

به گزارش کشاورزی پرس، سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، پلیس امنیت عمومی شهرستان اهواز با انجام کار گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات اطلاع حاصل کرد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اهواز با اشراف اطلاعاتی، محل تردد ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند حامل سلاح قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی منسجم آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۱۸ قبضه سلاح کلت کمری و ۳۶ تیغه خشاب مربوطه کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: سه عضو این باند قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

پیش از این در دوم مرداد امسال فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان و کشف ۱۱ قبضه سلاح کلانشینکف و هشت هزار و ۵۰۰ عدد فشنگ مربوطه خبر داده بود.

منبع  پایگاه خبری پلیس


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار