به فکر سفر در تعطیلات پیش رو نباشید / جریمه‌ها، بخشودگی ندارند

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 مرداد 1400 | 11:19 ق.ظ
به فکر سفر در تعطیلات پیش رو نباشید / جریمه‌ها، بخشودگی ندارند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: هم‌استانی‌ها به فکر سفر در تعطیلات ایام محرم نباشند زیرا جریمه‌های تردد غیر ضروری، بخشودگی ندارد و هر گونه مجوز ترددی که قبلاً صادره شده نیز فاقد اعتبار است. سرهنگ فرید کریمی‌زاده  با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در استان خوزستان اظهار کرد: طرح ممنوعیت تردد در ارتباط […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: هم‌استانی‌ها به فکر سفر در تعطیلات ایام محرم نباشند زیرا جریمه‌های تردد غیر ضروری، بخشودگی ندارد و هر گونه مجوز ترددی که قبلاً صادره شده نیز فاقد اعتبار است.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده  با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در استان خوزستان اظهار کرد: طرح ممنوعیت تردد در ارتباط با جلوگیری از انتشار کرونا برای سلامت افراد از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب شده است و پلیس با تمام توان خود در آماده‌باش کامل برای اجرای این طرح، اقدام می‌کند.

وی افزود: هم‌استانی‌ها به فکر سفر در تعطیلات ایام محرم نباشند زیرا جریمه‌های تردد غیر ضروری، بخشودگی ندارد و هر گونه مجوز ترددی که قبلاً صادره شده نیز فاقد اعتبار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: بنا بر این طرح، خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرها ممنوع است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار