مدیرکل شیلات خوزستان سالروز ورود آزادگان به میهن را تبریک گفت

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1400 | 13:49 ب.ظ
مدیرکل شیلات خوزستان سالروز ورود آزادگان به میهن را تبریک گفت مدیرکل شیلات خوزستان، در یادداشتی ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش کشاورزی پرس، در این یادداشت آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان غیور به ایران اسلامی موهبتی است وصف ناپذیر که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد؛ و غرور و فخر ملی مان را افزود. این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرور آفرین مردان و زنان آزاده‌ای است که پس از تحمل سالها شکنجه و دوری از عزیزان به شرف افتخار آزادگی نائل شدند. صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

رزمندگان غیورمند ایرانی که  با قامتی استوارتر از کوه ها از همه‏ لذت های دنیوی گذشته و برای آزادگی میهن اسلامی مان از آزادی خود گذشتند، راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین شکنجه ها وفاداری خویش را به انقلاب و آرمان های امام راحل ثابت کردند وامروز نیز به عنوان پیرو مطلق مقام معظم رهبری، برای ساختن ایرانی آباد و عزتمندتر از همیشه در تلاش می باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور، این مناسبت فرخنده را به محضر آحاد مردم شریف استان خوزستان، خانواده معظم شهدا و همه جانبازان به ویژه آزادگان سرافراز جامعه بزرگ شیلات تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه خدای متعال سلامتی توأم با عزت و سربلندی را برای این قشر شریف مسئلت می نمایم.

فتح اله ابوعلی- مدیرکل شیلات خوزستان

منبع :روابط عمومی شیلات خوزستان،


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار