ورود بیمارستان‌های خصوصی به چرخه بستری کرونا در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 مرداد 1400 | 18:36 ب.ظ
ورود بیمارستان‌های خصوصی به چرخه بستری کرونا در اهواز رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ورود بیمارستان‌های خصوصی به چرخه بستری بیماران کرونا در اهواز خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام‌شده با بیمارستان‌های خصوصی آپادانا، مهر، آریا و اروند مقرر شد از امروز (۲۶ مردادماه) بستری بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان‌ها […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ورود بیمارستان‌های خصوصی به چرخه بستری بیماران کرونا در اهواز خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام‌شده با بیمارستان‌های خصوصی آپادانا، مهر، آریا و اروند مقرر شد از امروز (۲۶ مردادماه) بستری بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان‌ها آغاز شود و مردم می‌توانند به این بیمارستان‌ها نیز مراجعه کنند.

وی افزود: علاوه بر بیمارستان‌های خصوصی، بیمارستان شهید منفرد نیاکی ارتش نیز به چرخه ارائه خدمت به بیماران کرونا اضافه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: این کار می‌تواند تا حدودی حجم بالای مراجعات به بیمارستان‌های دولتی را کاهش دهد که جا دارد از همکاری مسئولان این مراکز تشکر کنم.

وی افزود: متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حد بسیار پایینی قرار دارد و این موضوع موجب شده است روند صعودی بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان کماکان ادامه داشته باشد و تمام تلاش ما ایجاد ظرفیت جدید برای بستری بیماران است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار