اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مرداد 1400 | 12:45 ب.ظ
اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در اهواز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در اهواز را اعلام کرد.

 

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در اهواز

سرهنگ فرید کریمی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر ابلاغیه ستاد ملی کرونا به خاطر وضعیت خطر همه‌گیری این بیماری، هیات‌ها حرکت نخواهند داشت.

به گزارش کشاورزی پرس، وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در اهواز در تاسوعا و عاشورا افزود: با توجه به تعصب قلبی مردم در ابراز ارادت خود به سرور شهیدان، جهت جلوگیری از تردد احتمالی، مسیرهای هر ساله تا مرقد علی ابن مهزیار(ع) در سی‌متری (شریعتی) از چهارراه زند، سه‌راه طالقانی و در ۲۴ متری (آزادگان) از خیابان رضوی تا میدان شهدا، در کیانپارس تقاطع اردیبهشت و از فلکه سوم تا تقاطع نهم کیانپارس و تمامی مسیرهای دسترسی به این معابر مسدود خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای اعلامی از صبح تاسوعا تا شامگاه عاشورای حسینی(ع) اعمال خواهند شد.

وی افزود: مسیرهای جایگزین، بلوارهای ساحلی و بلوار آیت‌الله بهبهانی پیش‌بینی شده است. همچنین دسترسی کلیه بیمارستان‌ها مشکلی نخواهد داشت.

کریمی‌زاده خطاب به شهروندان گفت: انتظار داریم مردم فهیم، قدر و سهم خود را برای از بین بردن هر چه سریع‌تر این بیماری با عمل به دستورات پزشکی و رعایت پروتکل‌ها به جای آورند.

منبع : ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار