برگزاری سومین شب مراسم بین الحرمین با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مرداد 1400 | 21:13 ب.ظ
برگزاری سومین شب مراسم بین الحرمین با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز مراسم شبهای بین الحرمین برای سومین شب متوالی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور باشکوه شهروندان و عزاداران حسینی برگزار شد. این مراسم با تلاوت قرآن کریم آغاز و با خواندن زیارت عاشورا و مداحی حاج احمد طرفی همراه بود. حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام […]

مراسم شبهای بین الحرمین برای سومین شب متوالی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور باشکوه شهروندان و عزاداران حسینی برگزار شد. این مراسم با تلاوت قرآن کریم آغاز و با خواندن زیارت عاشورا و مداحی حاج احمد طرفی همراه بود.

حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز برای ابراز ارادت به پیشوای سوم شیعیان جهان از جمله نکات قابل توجه این مراسم بود، که باعث دلگرمی هر چه بیشتر برگزار کنندگان مراسم شد.

همچنین در این مراسم جهت مقابله با ویروس کرونا ، غرفه سلامت توسط شهرداری اهواز و با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در محل یادمان بین الحرمین فعال بود و در خصوص رعایت مسایل بهداشتی شامل در اختیار قرار دادن ماسک به شرکت کنندگان و توصیه های لازم، مسائل بهداشتی مراسم را تحت کنترل داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار