ثبت بالاترین آمار بستری در خوزستان / همه بیمارستان‌ها درگیر کرونا شده‌اند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 مرداد 1400 | 09:19 ق.ظ
ثبت بالاترین آمار بستری در خوزستان / همه بیمارستان‌ها درگیر کرونا شده‌اند رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ثبت بالاترین تعداد بیماران بستری کرونا در بیمارستان‌های خوزستان از ابتدای همه‌گیری خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: روز چهارشنبه ۵۲۱ بیمار در بیمارستان‌های استان خوزستان بستری شدند و اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های خوزستان به ۲ هزار و ۶۴۵ نفر رسیده است که این […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ثبت بالاترین تعداد بیماران بستری کرونا در بیمارستان‌های خوزستان از ابتدای همه‌گیری خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: روز چهارشنبه ۵۲۱ بیمار در بیمارستان‌های استان خوزستان بستری شدند و اکنون تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های خوزستان به ۲ هزار و ۶۴۵ نفر رسیده است که این رقم تاکنون بالاترین تعداد بیمار بستری در استان است.

 وی افزود: وروری بیمارستان‌ها نیز در این روز ۸ هزار و ۹۹۰ مورد بوده است؛ تاکنون بالاترین رقم ورودی روزانه در استان خوزستان ۹ هزار نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنان روند صعودی بیماری ادامه دارد و همکاران ما بیش از توان در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به بازدید خود از بیمارستان نظام مافی شوش بیان کرد: این بیمارستان به یک دستگاه اکسیژن نیاز داشت که یک تانکر اکسیژن ۱۰ تنی به ظرفیت قبلی بیمارستان افزوده شد. دستگاه اکسیژن‌ساز دیگری نیز در یکی دو روز آینده به بیمارستان منتقل می‌شود.

ابول‌نژادیان افزود: با توجه به زیاد بودن تعداد بیماران کرونا، این بیمارستان با کمبود تخت مواجه بود که در حال آماده‌سازی بخش جدیدی در این بیمارستان هستیم و تخت‌ها از اهواز در حال انتقال به شوش هستند و امیدواریم در یکی دو روز آینده بخش جدید در این بیمارستان راه‌اندازی شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: از روز سه‌شنبه بیمارستان‌های خصوصی استان خوزستان وارد چرخه کرونا شدند بنابراین اکنون همه بیمارستان‌های خوزستان درگیر کرونا هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار