نماز ظهر عاشورا در شهرهای خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 مرداد 1400 | 14:40 ب.ظ
نماز ظهر عاشورا در شهرهای خوزستان برگزار شد نماز ظهر عاشورا  در اهواز به امامت حجت الاسلام سیدمحمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در حسینیه عاشقان ثاراالله و با حضور استاندار و مقام های ارشد استان در فضایی معنوی برگزار شد. نماز ظهر عاشورا در مناطق مختلف کلانشهر اهواز از جمله کیانپارس ، کیان آباد و […]

نماز ظهر عاشورا  در اهواز به امامت حجت الاسلام سیدمحمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در حسینیه عاشقان ثاراالله و با حضور استاندار و مقام های ارشد استان در فضایی معنوی برگزار شد.

نماز ظهر عاشورا در مناطق مختلف کلانشهر اهواز از جمله کیانپارس ، کیان آباد و مناطق حاشیه‌ای با حضور عاشقانه عزاداران و سوگواران حسینی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضاهای باز و بسته مساجد و تکایا برگزار شد.

در شهرهای رامهرمز ، رامشیر ، دشت آزادگان ، هویزه ، حمیدیه ، بهبهان ، آغاجاری ، امیدیه ، ملاثانی ، شوشتر ، اندیکا و لالی با حضور سوگواران و هیات های عزاداری نیز برپا شد.

در برخی روستاهای مرزی استان خوزستان به روال هرساله نماز ظهرعاشورا به صورت خودجوش برگزار شد.

تبلیغات اسلامی خوزستان پیش از این  اعلام کرد برپایی نماز پرفیض ظهرعاشورا برعهده امامان جماعت مساجد گذاشته است.

این دومین سال متوالی است که نماز ظهر عاشورا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونایی به صورت محدود در استان خوزستان برگزار می‎‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار