تولید بیش از ۱۱ هزار تُن فولاد در اوج محدودیت‌های مصرف برق

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 مرداد 1400 | 15:06 ب.ظ
تولید بیش از ۱۱ هزار تُن فولاد در اوج محدودیت‌های مصرف برق محمود لندی گفت: محدودیت‌های مصرف برق در چند ماه اخیر باعث شد تولید روزانه فولاد در این شرکت با افت شدید همراه باشد و شرایطی پیش بیاید که از برنامه‌های تولید خود به شکل بی سابقه‌ای فاصله بگیریم. وی اظهار داشت: در این مدت شرکت فولاد همکاری موثری با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان داشته است […]

محمود لندی گفت: محدودیت‌های مصرف برق در چند ماه اخیر باعث شد تولید روزانه فولاد در این شرکت با افت شدید همراه باشد و شرایطی پیش بیاید که از برنامه‌های تولید خود به شکل بی سابقه‌ای فاصله بگیریم.

وی اظهار داشت: در این مدت شرکت فولاد همکاری موثری با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان داشته است و هر زمان محدودیت مصرف برق به دلیل اولویت مصارف شهری اعمال می‌شد، به منظور جلوگیری از خاموشی‌های شهری نهایت همکاری صورت می‌گرفت.

لندی تصریح کرد: با کاهش دما و به حداقل رسیدن محدودیت‌های برق، فولادمردان موفق شدند با بکارگیری سریع و حداکثر توان تجهیزات، روز چهارشنبه به تولید روزانه ۱۱ هزار و ۴۶۵ تُنی دست پیدا کنند.

معاون بهره برداری فولاد خوزستان ادامه داد: امیدواریم با تداوم شرایط و ادامه پایداری تولید برق و کاهش و یا برداشته شدن این محدودیت ها، به روند تولید مداوم و حداکثری خود بازگردیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار