رئیس مرکز بهداشت خوزستان: تعطیلی‌ یک هفته دیگر تمدید شود

تاریخ انتشار: جمعه 29 مرداد 1400 | 06:58 ق.ظ
رئیس مرکز بهداشت خوزستان: تعطیلی‌ یک هفته دیگر تمدید شود رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: شرایط کرنایی استان خوزستان وخیم است و فقط با یک هفته تعطیلی نمی‌توان انتظار عبور از پیک پنجم کرونا دانست لذا هفته دیگر نیز باید برای کنترل ویروس کرونا تعطیل شود.

 

 
رئیس مرکز بهداشت خوزستان: تعطیلی‌ یک هفته دیگر تمدید شود

 سید محمد علوی روز پنجشنبه اظهار داشت: شرایط کرونایی استان خوزستان بسیار وخیم است و امروز به یک رکورد جدید در تعداد مراجعات به بیمارستان‌ها استان دست یافتیم و از تعداد ۹ هزار نفر فراتر رفته است.

وی افزود: از این تعداد مراجعات بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر آمار بستری ماست که از کل ظرفیت بیمارستان‌های استان فراتر است و ما در پیک جدید از کرونا با کمبود شدید تخت بیمارستانی مواجه هستیم.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: مقابله با پیک جدید از کرونا که با شدت و قدرت سرایت بیشتری نسبت به پیک‌های گذشته استان را در برگرفته نیاز به همت و اعمال محدودیت‌های بیشتری نسبت به گذشته دارد و در این شرایط فقط به یک هفته تعطیلی نمی‌توان اکتفا کرد.

دکتر علوی ضمن درخواست تعطیلی هفته اول شهریور بیان داشت: ستاد کرونای استان خوزستان از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مرداد را برای مدیریت کرونا در استان تعطیل کرد که بر اساس نظر تخصصی کمتر از دو هفته تعطیلی نمی‌تواند اثری جلوگیری از شیوع ویروس داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: امکان اینکه فقط در یک هفته بتوان کرونا را در استان کنترل و مدیریت کرد امکان ندارد و باید هفته دیگر نیز در استان تعطیلی اعمال گردد و به صورت سختگیرانه بر محدودیت‌ها کرونایی نظارت صورت گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار