توزیع ۶۰۰ کپسول اکسیژن در بیمارستان های با شرایط حاد کرونایی درخوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 29 مرداد 1400 | 15:33 ب.ظ
توزیع ۶۰۰ کپسول اکسیژن در بیمارستان های با شرایط حاد کرونایی درخوزستان دکتر علی خدادادی جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با همکاری و همدلی مجموعه لوله سازی اهواز این تعداد کپسول به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزوده شد و در قالب طرح عملیات عاشورا در بین مراکز بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا توزیع شدند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: […]

دکتر علی خدادادی جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با همکاری و همدلی مجموعه لوله سازی اهواز این تعداد کپسول به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزوده شد و در قالب طرح عملیات عاشورا در بین مراکز بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا توزیع شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: با توجه به حجم بالای بیماران کرونایی نیازمند بستری در موج جدید همه گیری کووید ۱۹ استان،نیاز به اکسیژن تراپی بیماران چه در موارد بستری و چه موارد درمان خانگی اوج گرفت به همین دلیل  جمعیت هلال احمر خوزستان معطوف به افزایش سریع و قابل توجه تجهیزات مورد نیاز در بانکهای امانات تجهیزات پزشکی شد.

او افزود: این کپسول ها با کوشش شبانه روزی و طی مراحل مختلف بازسازی، تست و سپس شارژ شده اند تا در اختیار مردم و مراکز درمانی قرار گیرد.

خدادادی ضمن تشکر از همراهی شرکت لوله سازی اهواز اظهار داشت: تاکنون تعداد زیادی از این کپسول ها حسب اعلام نیاز بیمارستان ها در اقصی نقاط استان توزیع شده و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

پیش از این جمعیت هلال احمر خوزستان به صورت امانی به مبتلایان به کرونا به صورت امانی کپسول اکسیژن تحویل می داد.

تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در خوزستان به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده و ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار