معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی این دادگستری تاکید کرد: ضرورت برگزاری دوره های کاهش خشونت علیه زنان و کودکان

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 شهریور 1400 | 13:58 ب.ظ
معاون پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی این دادگستری تاکید کرد: ضرورت برگزاری دوره های کاهش خشونت علیه زنان و کودکان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی کاهش خشونت تاکید کرد و گفت: کودکان و زنان معمولا بیش از سایر اقشار در معرض آسیب های ناشی از خشونت هستند و نیاز به حمایت بیشتری دارند. حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در گفتگو با روابط عمومی […]

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی کاهش خشونت تاکید کرد و گفت: کودکان و زنان معمولا بیش از سایر اقشار در معرض آسیب های ناشی از خشونت هستند و نیاز به حمایت بیشتری دارند.
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی در گفتگو با روابط عمومی دادگستری خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و با همکاری پایگاه بسیج خواهران، کارگاه هایی با موضوعات فرزندپروری، ترک اعتیاد، کاهش طلاق و افزایش آگاهی های پیش از ازدواج در مناطقی از شهرستان اهواز از جمله کوی علوی، کوی الصافی، منبع آب، حصیر آیاد، سپیدار و کوی پلیس برگزار شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه ها ارتقای سطح دانش بانوان منطقه در موضوعات یاد شده و کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق بود.
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی تصریح کرد: دین اسلام خشونت را نهی کرده است و روحانیون و علمای دینی باید ضمن تبیین جایگاه زنان در جامعه و نقش تربیت سالم کودکان و نوجوانان در آینده آنان، نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.
وی گفت: آموزش و پرورش نیز باید کارگاه های مهارت های ارتباطی را برای کودکان و نوجوانان و اداره بهزیستی نیز کارگاه های آموزشی برای خانواده افراد معتاد به مواد مخدر و روان گردان ها، برگزار نماید.
حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی همچنین بر ضرورت شناسایی و جمع آوری زنان خیابانی و گرفتار در باندهای فساد و فحشا و توانمندسازی آنان برای داشتن زندگی سالم تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی باید در این زمینه همکاری های لازم را ارئه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار