پیام مدیرعامل فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 شهریور 1400 | 17:35 ب.ظ
پیام مدیرعامل فولاد خوزستان پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت بسم الله الرحمن الرحیم   هفته دولت یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری و فداکاری‏های فرزندان پاک و گرانقدر انقلاب اسلامی، شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.    هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی است.   بی‌تردید در سالی […]
پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
بسم الله الرحمن الرحیم
 
هفته دولت یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری و فداکاری‏های فرزندان پاک و گرانقدر انقلاب اسلامی، شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است. 
 
هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی است.
 
بی‌تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” نامگذاری شده، فرصتی است برای مسئولان و مدیران تا با سرمشق قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش شهدای گرانقدر دولت، در مسیر سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.
 
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان متعهد  تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
 
امین ابراهیمی

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار