پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 شهریور 1400 | 10:11 ق.ظ
پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ به مناسبت گرامی داشت روز کارمند بنام‌ خداوند بخشنده و مهربان   روز چهارم شهریورماه به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده است. این روز فرصتی است برای تقدیر از کسانی که در پیشبرد اهداف متعالی کشور خالصانه در تلاش هستند.    آری […]
پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ به مناسبت گرامی داشت روز کارمند
بنام‌ خداوند بخشنده و مهربان
 
روز چهارم شهریورماه به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده است. این روز فرصتی است برای تقدیر از کسانی که در پیشبرد اهداف متعالی کشور خالصانه در تلاش هستند. 
 
آری گام برداشتن در مسیر توسعه، آبادانی و گره‌گشایی از مشکلات هموطنان عبادتی قابل ستایش است. نتیجه بذر تلاش و کوشش کارمندان، درخت امیدی است که به بار می‌نشیند و نوید بخش آینده‌ای پرنشاط است.
 
در واقع روز کارمند، تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. 
 
اینجانب روز کارمند را به خدمتگزاران کشور، به ویژه همکاران تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال عزت و سربلندی روزافزون را برای همگان مسئلت دارم. 
 
 
امین ابراهیمی 

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار