اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 شهریور 1400 | 10:49 ق.ظ
اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری به منظور حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر خوزستان تسهیلات در قالب دو نوع مجوز مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان به متقاضیان اعطا می شود.
 

به گزارش کشاورزی پرس ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر گفت: به منظور حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر استان و تقویت برنامه‌های مرتبط با تولید و ایجاد اشتغال در این حوزه، طی سال‌های اخیر تسهیلات حمایتی کم بهره‌ی بلند مدت با سود ۴ درصد تحت عنوان تسهیلات مشاغل خانگی در حال پرداخت است.

محمد جوروند ادامه داد: از متقاضایان راه‌اندازی کسب و کار خانگی در رشته‌های فرهنگی و هنری دعوت می‌شود برای اخذ مجوز مشاغل خانگی و دریافت تسهیلات، به سامانه مشاغل خانگی به آدرس https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه کنند و پس از کسب اطلاعات لازم، آگاهی از رشته و فعالیت‌های مرتبط و ثبت نام در این سامانه، با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت نسبت به تکمیل مدارک اقدام نموده و از مزایای این تسهیلات حمایتی بهره‌مند شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: این تسهیلات در قالب دو نوع مجوز مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان به متقاضیان پرداخت می‌شود و اولویت اعطای این تسهیلات با طرح‌های پشتیبان است که در آن، اشخاص برای ایجاد شغل خانگی مصوب، ضمن داشتن سابقه فعالیت در زمینه مرتبط

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار