وفور مرغ در بازار اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 شهریور 1400 | 14:43 ب.ظ
وفور مرغ در بازار اهواز رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز گفت: موجودی مرغ در بازار مناسب است و به وفور در مرغ فروشی‌ها پیدا می‌شود. سید اصغر حسینی‌بهارانچی  درباره وضعیت بازار مرغ در اهواز اظهار کرد: موجودی مرغ در بازار مناسب است و به وفور در مرغ فروشی‌ها پیدا می‌شود اما مرغ منجمد دولتی از سوم شهریورماه […]

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز گفت: موجودی مرغ در بازار مناسب است و به وفور در مرغ فروشی‌ها پیدا می‌شود.

سید اصغر حسینی‌بهارانچی  درباره وضعیت بازار مرغ در اهواز اظهار کرد: موجودی مرغ در بازار مناسب است و به وفور در مرغ فروشی‌ها پیدا می‌شود اما مرغ منجمد دولتی از سوم شهریورماه تاکنون در بازار توزیع نشده است و اگر در این مدت توزیع می‌شد، تاثیر بسیار زیادی در تعادل قیمت مرغ در بازار داشت.

وی با بیان اینکه بازار مرغ در ثبات قرار گرفته است، افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار ۳۱ تا ۳۲ هزار تومان است اما در این بین فروشندگانی نیز وجود دارند که مرغ را با قیمت بیشتری به فروش می‌رسانند و از وجدان کمتری برخوردار هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: قیمت تخم مرغ در یک ماه گذشته به صورت بی سر و صدا افزایش پیدا کرده است و هر عدد تخم مرغ به یک هزار و ۶۰۰ تومان در بازار رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار