عضو شورای شهر: رویکرد محیط زیستی ما باید علمی و روزآمد و با رعایت پیوست های مختلف اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، اجتماعی و….باشد

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 شهریور 1400 | 18:41 ب.ظ
عضو شورای شهر: رویکرد محیط زیستی ما باید علمی و روزآمد و با رعایت پیوست های مختلف اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، اجتماعی و….باشد محمد مهدی مطیعی عضو شورای شهر در آیین کلنگ زنی احداث پارک برهان در منطقه بهارستان، اظهار کرد: زمین این پروژه ۹۰ هزار مترمربع بوده که از آن ۴۰ هزار متربع تبدیل به پارک و سایر فضای آن متعلق به کاربری های آموزشی، فرهنگی، تجاری و غیره است. عضو شورای شهر اهواز در خصوص اولویت […]

محمد مهدی مطیعی عضو شورای شهر در آیین کلنگ زنی احداث پارک برهان در منطقه بهارستان، اظهار کرد: زمین این پروژه ۹۰ هزار مترمربع بوده که از آن ۴۰ هزار متربع تبدیل به پارک و سایر فضای آن متعلق به کاربری های آموزشی، فرهنگی، تجاری و غیره است.

عضو شورای شهر اهواز در خصوص اولویت بندی مشکلات شهر، عنوان کرد: در ابتدای کار شورا، اعضا ۲ تا سه جلسه را برای آسیب شناسی مسائل شوراهای ادوار گذشته اختصاص داده و بعد از آن جلسات دیگری برای تعیین اولویت ها ترتیب داده شد.

وی در خصوص رویکرد شورای ششم در حوزه محیط زیست و فضای سبز اظهار کرد: این رویکرد علمی و روزآمد بوده و باید با رعایت پیوست های مختلف اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، اجتماعی و سایر پیوست ها، پروژه ها تعریف شوند.

وی اذعان کرد: اقدامات بسیار زیادی در سال های گذشته در حوزه زیباسازی، فضای سبز، آب نماها و پارک ها انجام شد اما شورای ششم معتقد است که اگر پروژه و طرحی ثبت می شود باید با پیوست رویکرد پایداری باشد تا پروژه ها به نتیجه برسد.

این پروژه با حضور سرپرست شهرداری اهواز، رییس و اعضای شورای شهر اهواز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار