رشد جابه‌جایی کالا از خوزستان در مردادماه

تاریخ انتشار: یکشنبه 7 شهریور 1400 | 18:53 ب.ظ
رشد جابه‌جایی کالا از خوزستان در مردادماه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۶ درصدی جابه‌جایی کالا از استان در مردادماه امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد. غلامعباس بهرامی‌نیااظهار کرد: در مردادماه امسال بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا از مبادی استان خوزستان جابه‌جا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۶ درصدی جابه‌جایی کالا از استان در مردادماه امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیااظهار کرد: در مردادماه امسال بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا از مبادی استان خوزستان جابه‌جا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: با به کارگیری تمام توان حمل و نقل، شاهد افزایشی بودن جابه‌جایی کالا در مردادماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۱۵۹ هزار کامیون جابه‌جا شد، گفت: در مردادماه در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) ۸۲۴ هزار و ۹۴۹ تن کالای اساسی جابه‌جا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشد ۹۲.۶ درصدی است.

وی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذشده شاهد حضور مطلوب رانندگان برای حمل کالاهای اساسی از بندر امام(ره) هستیم و در مردادماه امسال جابه‌جایی این کالاها توسط ۳۵ هزار و ۳۰۸ کامیون انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ترانشیپ ۱۱۸ هزار و ۸۵۸ تن کالا از پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه خبر داد و گفت: از این میزان ۴۴ هزار و ۷۰۸ تن از مرز شلمچه و ۷۴ هزار و ۱۵۰ تن از مرز چذابه توسط ۳ هزار و ۵۲۴ کامیون ترانشیپ شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار