سرپرست شهرداری اهواز در بازدید سرزده از منطقه یک: میزان رضایت مندی شهروندان معیار عملکرد هر منطقه است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 شهریور 1400 | 14:19 ب.ظ
سرپرست شهرداری اهواز در بازدید سرزده از منطقه یک: میزان رضایت مندی شهروندان معیار عملکرد هر منطقه است مهندس علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز صبح امروز دهم شهریور ماه با حضور سرزده در سایت اداری شهرداری منطقه یک به دیدار چهره به چهره بامردم و پرسنل شهرداری پرداخت. سرپرست شهرداری اهواز در بازدید از مدیریت حقوقی از نزدیک در جریان بررسی پرونده های مردم قرار گرفت وی در این دیدار ضمن گفتگو […]

مهندس علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز صبح امروز دهم شهریور ماه با حضور سرزده در سایت اداری شهرداری منطقه یک به دیدار چهره به چهره بامردم و پرسنل شهرداری پرداخت.

سرپرست شهرداری اهواز در بازدید از مدیریت حقوقی از نزدیک در جریان بررسی پرونده های مردم قرار گرفت

وی در این دیدار ضمن گفتگو با کارشناسان و مسئولین اداره کل حقوقی، در جریان احصاحقوق شهرداری ونحوه دفاع از پرونده های شهرداری قرار گرفت.

عالی پورهمچنین دراین بازدید در جریان نحوه رسیدگی به پرونده های مردم قرار گرفت.

سرپرست شهرداری اهواز رسیدگی به درخواست های مردمی، تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام روند اداری را از اولویت های شهرداری دانست و عنوان کرد: عملکرد منطقه را با در نظر گرفتن میزان رضایت مندی شهروندان می توان بررسی کرد.

علیرضا عالی پوردر پایان این بازدید موضوعات مرتبط با فعالیتهای این منطقه از شهرداری را بررسی و دستورات لازم را در هر زمینه صادر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار