اتمام عملیات تعویض بیش از ۵۰۰ متر از خط لوله انتقال آب به شهرستان هندیجان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 شهریور 1400 | 14:36 ب.ظ
اتمام عملیات تعویض بیش از ۵۰۰ متر از خط لوله انتقال آب به شهرستان هندیجان سازمان آب و برق خوزستان؛  محسن رستگار نیا با اشاره به پایان عملیات لوله گذاری خط انتقال آب به شهرستان هندیجان اظهار داشت: این طرح با هدف تامین و افزایش کیفیت آب مورد نیاز مشترکین برنامه ریزی و  اجرا شد. وی ادامه داد: برای انجام این پروژه بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال هزینه گردید، و […]

سازمان آب و برق خوزستان؛  محسن رستگار نیا با اشاره به پایان عملیات لوله گذاری خط انتقال آب به شهرستان هندیجان اظهار داشت: این طرح با هدف تامین و افزایش کیفیت آب مورد نیاز مشترکین برنامه ریزی و  اجرا شد.

وی ادامه داد: برای انجام این پروژه بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال هزینه گردید، و کلیه امور اجرایی آن توسط پرسنل کوشا و زحمتکش تاسیسات آبرسانی بندر امام خمینی(ره) با وجود گرمای طاقت فرسا انجام شد.

محسن رستگاری افزود: این پروژه با حجم عملیات لوله گذاری به طول ۵۰۰ متر ودر عرض یک ماه در شرایطی سخت به اتمام رسیده و آبرسانی از طریق آن آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق تصریح کرد:  ثبات و پایداری انتقال آب از اهداف شرکت آب جنوب شرق در خصوص مشترکین شهری، روستایی و صنعتی می باشد و مجموعه شرکت در تلاش از با حمایت معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان با حداقل هزینه و کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات تولید و انتقال آب به مشترکین طبق سنوات گذشته اهتمام ورزد.

شایان ذکر است شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق با تولید بیش از ۸۰۰ هزار مترمکعب آب در شبانه روز نقش عمده ای در تامین آب شهرستان ها و مناطق صنعتی جنوب شرق و استان ایفا می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار