راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شادگان/ بیماران راحت‌تر نفس می‌کشند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 شهریور 1400 | 09:31 ق.ظ
راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شادگان/ بیماران راحت‌تر نفس می‌کشند طاهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان  گفت: با توجه به بحران کرونا و لزوم تامین اکسیژن کافی در بخش‌های بستری بیمارستان، دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید معرفی زاده این شهرستان راه اندازی شد. او افزود: با وجود این دستگاه مشکل کمبود اکسیژن مصرفی این مرکز درمانی که از ماه‌ها پیش با افزایش بستری بیماران تنفسی به اوج خود رسیده […]

طاهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان  گفت: با توجه به بحران کرونا و لزوم تامین اکسیژن کافی در بخش‌های بستری بیمارستان، دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید معرفی زاده این شهرستان راه اندازی شد.

او افزود: با وجود این دستگاه مشکل کمبود اکسیژن مصرفی این مرکز درمانی که از ماه‌ها پیش با افزایش بستری بیماران تنفسی به اوج خود رسیده بود، به طور کامل مرتفع می‌شود.

طاهری با تشکر از مساعدت حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شریف شهرستان شادگان و زحمات شیشه ساز رئیس و مدیر داخلی بیمارستان اظهار داشت: این دستگاه که با ظرفیت تولید ۶۰۰ لیتر اکسیژن در دقیقه در جهت رفاه حال بیماران نصب شد، پس از فراهم نمودن شرایط و امکانات لازم، امروز چهارشنبه ۱۰ شهریورماه، در محل بیمارستان شهید معرفی زاده این شهرستان آغاز به کار کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان تصریح کرد: با توجه به شناسایی سویه‌های جدید بیماری کرونا ویروس و محدودیت امکانات و تجهیزات پزشکی و همچنین فضای بیمارستان ها، از شهروندان خواهشمندیم با ماندن در خانه، استفاده از ماسک در بیرون از منزل و خودداری از حضور در مراسم عروسی و فاتحه خوانی کادر درمان را در مهار و کنترل این بیماری منحوس یاری دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار