خوزستانی‌ها مصرف برق خود را مدیریت کنند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 شهریور 1400 | 11:27 ق.ظ
خوزستانی‌ها مصرف برق خود را مدیریت کنند  کیومرث زمانی سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: بیشترین بار شبکه برق خوزستان در دیروز ، به میزان ۷۹۲۱ مگاوات با پیک دمای ۵۰ درجه بوده است و پیک بار پارسال در روز مشابه ۷۷۵۳ مگاوات بوده که ۲.۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. او با بیان اینکه مجموع تولید نیروگاه‌های برق آبی در این روز […]

 کیومرث زمانی سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: بیشترین بار شبکه برق خوزستان در دیروز ، به میزان ۷۹۲۱ مگاوات با پیک دمای ۵۰ درجه بوده است و پیک بار پارسال در روز مشابه ۷۷۵۳ مگاوات بوده که ۲.۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه مجموع تولید نیروگاه‌های برق آبی در این روز در لحظه پیک ۱۵۷۹ مگاوات و مجموع تولید نیروگاه‌های برق حرارتی در این روز ۴۲۶۰ مگاوات و تولید نیروگا‌های مقیاس کوچک ۶۱ مگاوات بوده است، افزود: تبادل برق با شبکه سراسری در لحظه پیک ۲۰۶۰- مگاوات (دریافتی از شبکه سراسری) بوده است.

زمانی بیان داشت: بیشترین پیک بار شهریورماه جاری تاکنون در روز ۵ شهریور با بار ۸۰۳۹ مگاوات و با دمای ۵۲ درجه رخ داده است و با توجه به رکورد‌های دمایی ۴۸درجه و بالاتر در هفته جاری، تداوم شدت گرمای تابستان حتی در نیمه اول شهریورماه پیش بینی می‌شود.

سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور ادامه داد: با توجه به خروج اغلب واحد‌های برق آبی از مدار تولید به دلیل کاهش شدید ارتفاع آب پشت سدها، از مردم درخواست همکاری در مدیریت مصرف برق در روز‌های پایانی پیک بار را داریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار