مواکب اربعین برای خدمات‌رسانی در شلمچه و عراق آمادگی لازم را دارند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 11 شهریور 1400 | 11:56 ق.ظ
مواکب اربعین برای خدمات‌رسانی در شلمچه و عراق آمادگی لازم را دارند مکی یازع اظهارداشت: به منظور ارایه خدمات مطلوب به زائران، ایجاد امکانات زیرساختی برای استقرار موکب‌ها در مسیر شلمچه آماده شده و منتظر اعلام ستاد پیشگیری از کرونا درخصوص چگونگی برگزاری مراسم اربعین حسینی هستیم. وی با بیان اینکه اکثر اعضای موکب‌های اربعین حسینی در آبادان و خرمشهر واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، افزود: برای پیشگیری از انتقال کرونا […]

مکی یازع اظهارداشت: به منظور ارایه خدمات مطلوب به زائران، ایجاد امکانات زیرساختی برای استقرار موکب‌ها در مسیر شلمچه آماده شده و منتظر اعلام ستاد پیشگیری از کرونا درخصوص چگونگی برگزاری مراسم اربعین حسینی هستیم.

وی با بیان اینکه اکثر اعضای موکب‌های اربعین حسینی در آبادان و خرمشهر واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، افزود: برای پیشگیری از انتقال کرونا کارگاه‌های آموزشی در زمینه بهداشت و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برای اعضای موکب‌های حسینی برگزار شد.

یازع تزریق واکسن کرونا توسط اعضای مواکب را یکی از شروط فعالیت آنها در نوار مرزی و عراق اعلام کرد و گفت: تاکنون ۸۵ تا ۹۰ موکب خوزستانی برای استقرار در کربلا اعلام آمادگی کرده‌اند و پس از دستور ستاد کرونا به کشور عراق اعزام خواهند شد.

پایانه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و پایانه مرزی چذابه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی هستند.

گذرگاه مرزی شلمچه در اربعین سال ۱۳۹۸ میزبان بیش از یک میلیون زائر از نقاط مختلف کشور و کشورهای خارجی بود.

بر اساس تقویم رسمی کشور اربعین حسینی در ایران پنجم مهرماه است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار