بازرسی ۲۳۵ و تشکیل ۱۸ پرونده تعزیراتی برای نانوایان شهرستان شادگان

تاریخ انتشار: شنبه 13 شهریور 1400 | 15:02 ب.ظ
بازرسی ۲۳۵ و تشکیل ۱۸ پرونده تعزیراتی برای نانوایان شهرستان شادگان رئیس اداره صمت شادگان از تشکیل تعداد ۲۳۵ بازرسی و ۱۸ پرونده تعزیراتی در سال جاری خبر داد. مهندس خنافره در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که با حضور فرماندارو سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد، اذعان داشت: تشدید بازرسی‌ها، برخورد قاطع با نانوایان متخلف، حمایت از نانوایان قانونمند باید با جدیدت تمام […]

رئیس اداره صمت شادگان از تشکیل تعداد ۲۳۵ بازرسی و ۱۸ پرونده تعزیراتی در سال جاری خبر داد.

مهندس خنافره در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که با حضور فرماندارو سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد، اذعان داشت: تشدید بازرسی‌ها، برخورد قاطع با نانوایان متخلف، حمایت از نانوایان قانونمند باید با جدیدت تمام از طریق اعضای کارگروه عملیاتی و اجرایی شود.

وی از تعداد ۲۳۵ بازرسی و تشکیل ۱۸ پرونده تعزیراتی در سال جاری خبر داد و افزود: نان، مهم‌ترین غذای مردم است و باید با نظارت دائمی بر کیفیت، بهداشت و… بهترین نان به مردم ارائه شود.

خنافره بر تشدید نظارت تیم‌های بازرسی مشترک بر نحوه توزیع آرد، کیفیت تولید و عرضه نان در این شهرستان تاکید و بیان کرد: بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار مردم است و با توجه به شیوع بیماری کرونا بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کیفیت نان افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: نصب تابلو اطلاعات ضروری از قبیل ساعات کار و روز تعطیلی نانوایی‌ها، قیمت، وزن نان و شماره تماس رسیدگی به شکایات مردمی در ورودی نانوایی‌ها و در معرض دید مشتریان ضروری است و اداره صنعت، معدن و تجارت، مسوولیت نظارت مستمر در این زمینه و برخورد قانونی با متخلفان را برعهده دارد.

وی در پایان گفت: در روند تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچگونه کوتاهی قابل قبول نیست و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار