بازگشت ۵ واحد صنعتی خوزستان به چرخه تولید

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1400 | 09:29 ق.ظ
بازگشت ۵ واحد صنعتی خوزستان به چرخه تولید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از بازگشت مجدد پنج واحد صنعتی استان به چرخه تولید از ابتدای امسال تاکنون خبر داد. اخلاق محمدیان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بازگشت مجدد واحدهای تولیدی به چرخه تولید و فعال شدن آن ها است. وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون توانسته‌ایم با پیگیری‌های […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از بازگشت مجدد پنج واحد صنعتی استان به چرخه تولید از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

اخلاق محمدیان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بازگشت مجدد واحدهای تولیدی به چرخه تولید و فعال شدن آن ها است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون توانسته‌ایم با پیگیری‌های فراوان ۵ واحد تولیدی راکد را که دچار مشکلات بودند، مجددا به چرخه تولید بازگردانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: یکی از مهمترین اقدامات در جهت جهش تولید، بازگشت مجدد واحدهای صنعتی و تولیدی راکد به چرخه تولید است که علاوه بر ایجاد اشتغال، نقش بسیاری در تحقق جهش تولید دارد.

محمدیان عنوان کرد: برنامه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بر این اصل استوار است و در ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید تلاش می‌کنیم تا مشکلات واحدهای صنعتی را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال واحدهای بیشتری را به چرخه تولید بازگردانیم و در این زمینه از همه ظرفیت‌های استان بهره خواهیم گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار