افتتاح ۴۴ طرح تعاونی در خوزستان همزمان با هفته تعاون

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1400 | 11:19 ق.ظ
افتتاح ۴۴ طرح تعاونی در خوزستان همزمان با هفته تعاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افتتاح ۴۴ طرح تعاونی به مناسبت هفته تعاون در خوزستان خبر داد. ارسلان غمگین اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته تعاون، قرار است ۲۸۸ طرح تعاونی در کشور افتتاح شود که ۴۴ طرح تعاونی از این طرح‌ها در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد. وی افزود: ‌این طرح‌های […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افتتاح ۴۴ طرح تعاونی به مناسبت هفته تعاون در خوزستان خبر داد.

ارسلان غمگین اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته تعاون، قرار است ۲۸۸ طرح تعاونی در کشور افتتاح شود که ۴۴ طرح تعاونی از این طرح‌ها در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ‌این طرح‌های تعاونی با سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی دو هزار و ۲۲۸ نفر در حوزه‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: طرح‌های تعاونی خوزستان در شهرستان‌های اهواز، آبادان، دزفول، ایذه، اندیمشک، شوشتر، امیدیه، باغملک، باوی و اهواز افتتاح می‌شوند و نقش بسیار خوبی در حل مساله اشتغال این مناطق دارند.

غمگین با بیان اینکه تعاونی‌ها یکی از مولفه‌های مهم در اقتصاد هستند، گفت: در صورت اعتماد دولتمردان به حوزه تعاونی، می‌توان قدم‌های موثر و مهمی را در شکوفایی این بخش از اقتصاد برداشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار