بزرگان عشایر خوزستان یار نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 شهریور 1400 | 19:12 ب.ظ
بزرگان عشایر خوزستان یار نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت فرمانده انتظامی استان خوزستان سران طوایف و بزرگان عشایر، معتمدین و متنفذین اجتماعی را همرزمان نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت دانست.

نشست هم اندیشی فرمانده انتظامی خوزستان با سران طوایف، قبایل، شیوخ، سادات، بزرگان، متنفذین و معتمدین و افراد اثر گذار اجتماعی استان، با حضور آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در این مراسم از حضور باشکوه سران قبایل، عشایر، شیوخ، سادات و همچنین از زحمات آنان برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت: همگان شاهد حضور و مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد بودند و مردم خوزستان با شور و شعور خاصی در این انتخابات شرکت کردند.

وی در ادامه سران قبایل، عشایر، معتمدین و متنفذین اجتماعی را همرزم خود در تامین نظم و امنیت جامعه دانست و افزود: در اغلب مسائل از قبیل بحران‌ها و نزاع‌ها به موازات اقدامات سلبی که همکاران من در نیروی انتظامی انجام می‌دهند شما اقدامات ایجابی را انجام می‌دهید.

فرمانده انتظامی خوزستان به بدعت نادرست تیراندازی غیرمجاز اشاره کرد و گفت: با توجه به آثار و تبعات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از تیراندازی‌ها به خصوص در مراسمات عروسی و عزاداری، اختلافات خانوادگی و ملکی با ورود به موقع به مسائل می‌توانید به روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها در اقدامات اجرایی کمک کنید تا در حل اختلافات مردم تسریع حاصل شود.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان با تاکید بر اینکه شیوخ، سران طوایف و بزرگان عشایر ورود جدی‌تری در حوزه تیراندازی‌های غیر مجاز داشته باشند، تصریح کرد: تیراندازی‌ها که منجر به ایجاد ناامنی می‌شوند موجب خروج سرمایه و سرمایه گذار و نتیجه آن کاهش اشتغال و احساس امنیت است. علاوه بر آن باعث می‌شود خود شهروندان در اثر این تیراندازی‌ها و بعضاً نزاع یا قتل خانه و کاشانه خود را رها کرده و به حاشیه برخی شهر‌های دیگر با فقر زندگی کنند.

سردار صالحی با اشاره به اینکه پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه از هیچ تلاشی در راستای حل معضلات اجتماعی به‌خصوص تیراندازی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: شما سران طوایف و بزرگان عشایر محلی و اجتماعی جامعه نقش مهمی در ارتقاء احساس امنیت دارید.

در این نشست تعدادی از بزرگان، منتخبین اقوام و معتمدین اجتماعی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل و آسیب‌های جامعه پرداختند و ضمن حمایت از برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی و لزوم تعامل هر چه بیشتر در جهت رفع چالش‌ها و مشکلات اجتماعی که در راس آن تیراندازی‌های غیر مجاز در سطح جامعه است تاکید کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار