یک سال به دولت فرصت داده شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 شهریور 1400 | 09:31 ق.ظ
یک سال به دولت فرصت داده شود نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید حدود یک سال به دولت فرصت داده شود تا بتواند سوار بر کار شود و مشکلات را برطرف کند. حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار با وزیر کشور که امروز ۱۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان الحق و انصاف مردم بسیار […]

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید حدود یک سال به دولت فرصت داده شود تا بتواند سوار بر کار شود و مشکلات را برطرف کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار با وزیر کشور که امروز ۱۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان الحق و انصاف مردم بسیار نجیب و ولایت‌مداری دارد و فرقی میان اقوام در خوزستان نیست‌.

 وی افزود: مردم وقتی گله‌مند می‌شوند، تنها خواسته‌ای که دارند آن است که ابتدایی‌ترین نیازهای یک شهروند را برای آن‌ها تامین کنیم.

امام‌ جمعه اهواز با بیان اینکه مردم خوزستان نه تنها با نظام مخالف نیستند بلکه بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند، گفت: اعتبارات در خوزستان کم تزریق نشده اما سوء‌مدیریت در سال‌های مختلف باعث بروز مشکلات استان شده است.

موسوی‌فرد ادامه داد: نمی‌خواهیم بگوییم همیشه سوءمدیریت بوده اما عمده مشکلات خوزستان در سال‌های متمادی به این دلیل است.

وی افزود: جمهوری اسلامی در تراز پایین‌تر، خوزستان است و اگر به خوزستان توجه شود، مشکلات و آلام مردم به صفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: هنوز در شهرهای مرزی خوزستان آثار جنگ وجود دارد. علی‌رغم تخصیص اعتبارت خوب به استان اما سوءمدیریت باعث شده تا انتظارات مردم استان از انقلاب اسلامی برآورده نشود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم بدانند که دولت وارث مشکلات متعددی است اما مجموعه‌ای بر سر کار آمده تا مشکلات را حل کند.
باید حدود یک سال به دولت فرصت داده شود تا بتواند سوار بر کار شود و مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: تعامل و همدلی خوبی در خوزستان داریم و این مساله امیدی است که در خوزستان به چشم می‌خورد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار