آیا بانک کشاورزی، پول گندم کاران را بلوکه کرده؟/متولی کشاورزان در کجای غصه قرار دارد؟/چه کسی به داد گندمکاران می رسد؟!/آیا بانک کشاورزی خوزستان گرو کشی کرده است؟

سیمین غافلی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 خرداد 1397 | 15:14 ب.ظ
آیا بانک کشاورزی، پول گندم کاران را بلوکه کرده؟/متولی کشاورزان در کجای غصه قرار دارد؟/چه کسی به داد گندمکاران می رسد؟!/آیا بانک کشاورزی خوزستان گرو کشی کرده است؟ کشاورزنیوز

به گزارش کشاورز نیوز:

این روزها بانک کشاورزی خوزستان با مسدود کردن حساب های گندمکاران بدهکار این بانک عامل ، از پرداخت پول به آنها خودداری کرده که این مسئله موجب دلخوری و اعتراض جامعه کشاورزی شده است.

تعدادی از گندمکار اهواز در گفتگو با خبرنگار کشاورز نیوز می گویند: بانک کشاورزی تمام پول گندم کارانی که تسهیلات بانکی دریافت کرده اند را بلوک کرده است
این در حالی است که وجوه خرید گندم به صورت امانت نزد بانک عامل( کشاورزی ) قرار گرفته است.

این افراد اظهار دارند: کشاورز باید به حق و حقوق خود برسد ، اما متاسفانه اکنون این پول بلوکه بانک شده است.
حال سوال اینجاست که آیا اینگونه اعمال نظرها و سلیقه ها تنها دراستان خوزستان صورت گرفته است یا خیر؟

سرپرست شعب بانک کشاورزی خوزستان در گفتگو با کشاورزنیوز، با تکذیب این خبر می گوید: پرداخت پول گندم کاران درحال اجرا است و خبر بلوک کردن پول بدهکاران بانک عامل صحت ندارد و کذب محض است.

در همین حال دبیرانجمن صنفی کشاورزان استان خوزستان، ضمن تایید عدم پرداخت وجوه خرید گندم به گندمکاران بدهکار بانک از سوی بانک عامل؛حاضرنشداطلاعات تکمیلی را ارایه دهد.

سید حسین موسوی می افزاید: باتوجه به رایزنی های که انجام شده، امکان پرداخت حق گندمکاران توسط بانک عامل (کشاورز) به گندم کاران حداقل ظرف ۲۴ ساعت و حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده توسط بانک عامل وجود دارد.

لازم به ذکراست پیگیری یاعدم پیگیری تشکلات کشاورازان استان در این رابطه نیز تا کنون در هاله ی ازابهام است.


برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار