سرپرست شهرداری اهواز: پروژه های طرح ضربتی دفع آب های سطحی در حال اجرا است/ تکمیل تمام پروژه ها نیازمند کمک دستگاه های دیگر است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 شهریور 1400 | 10:57 ق.ظ
سرپرست شهرداری اهواز: پروژه های طرح ضربتی دفع آب های سطحی در حال اجرا است/ تکمیل تمام پروژه ها نیازمند کمک دستگاه های دیگر است سرپرست شهرداری اهواز از تلاش شبانه روزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و لزوم استفاده از تمام اختیارات قانونی در این راه خبر داد.
 

سرپرست شهرداری اهواز از تلاش شبانه روزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و لزوم استفاده از تمام اختیارات قانونی در این راه خبر داد.

علیرضا عالی پور در جلسه شورای معاونین شهرداری اهواز در خصوص پروژه های دفع آب های سطحی گفت: در حال حاضر پروژه های طرح ضربتی در حال اجرا هستند اما تکمیل تمام پروژه ها نیازمند وصول کمک هایی است که دستگاه های دیگر قول آن را داده بودند.

وی به ضرورت تکمیل فوری پروژه های ناتمام مناطق اشاره کرد و گفت: پروژه ها باید با قید فوریت به سرانجام رسیده و در این راه باید از تمام اختیارات قانونی استفاده شود.

سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به این که در خصوص پروژه های ضربتی دفع آب های سطحی و فاضلاب روزی یک الی ۲ جلسه برگزار می شود، تصریح کرد: ما تلاش خود را کرده ایم اما در عین حال منتظر هم نمی مانیم و تمام توان خود را در این راه به کار می گیریم.

عالی پور ادامه داد: باید تمام تلاش شبانه روزی خود را بکار گرفته و در جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز از هیچ راهی دریغ نکنیم.

وی در خصوص هزینه های موجود و نیاز شهرداری به درآمد گفت: مدیریت شهرداری بسیار هزینه بردار است و برای کاهش این هزینه های جاری باید از شهرداری های موفق در اصلاح الگوی هزینه ها، الگو برداری کنیم.

سرپرست شهرداری اهواز در خصوص پراکندگی نیروها و منابع شهرداری گفت: می بایست کمیته ای برای کنترل و جمع آوری این پراکندگی ها اختصاص داده شده و موتور درآمدی شهرداری را فعال کند.

عالی پور اضافه کرد: این اتاق فکر باید ظرفیت های خالی را پیدا کرده و در راستای نظام مند کردن شهرداری قدم بردارد.

وی در خصوص سیستماتیک کردن پروژه ها و برنامه زمانبندی پروژه ها تاکید کرد: برنامه زمانبندی از اولین شروطی است که باید نظام مدیریتی به آن توجه داشته تا در راستای اتمام پروژها، تاخیر های احتمالی برای شهرداری هزینه در بر نداشته و شرکت مجری طبق ضوابط ملزم به پرداخت خسارت وارده بشود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار