واکسیناسیون گروه سنی بالای ۱۸ سال در شهرستان ایذه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 شهریور 1400 | 09:40 ق.ظ
واکسیناسیون گروه سنی بالای ۱۸ سال در شهرستان ایذه اجرا می‌شود رئیس مرکز بهداشت ایذه گفت: طرح محله محور واکسیناسیون گروه سنی بالای ۱۸ سال در شهرستان ایذه با مشارکت نیروهای بسیج و هلال احمر اجرا می‌شود.

ایمان نوروزی منش عنوان کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون به گروه سنی بالای ۱۸ سال رسیده است و در پیک جمعیتی آن حضور داریم به مدت یک هفته و از امروز (۲۷ شهریورماه سال جاری) همه مراکز خدمات جامع سلامت شهر و روستا و همچنین خانه‌های بهداشت در راستای اجرای این طرح بسیج می‌شوند.

وی ادامه داد: گروه سیار واکسیناسیون در این طرح خانه به خانه حضور پیدا می‌کنند و از مردم درخواست می‌شود که همکاری لازم را با کارکنان بهداشت انجام دهند تا درصد واکسیناسیون این شهر هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

نوروزی منش در خصوص افرادی که تاکنون نتوانستند واکسن مورد نظر خود را انتخاب کنند، گفت: دو پایگاه مشاوره و اطلاع‌رسانی عمومی برای پاسخ به پرسش‌های مردمی در سطح شهر، چهار راه امام علی و چهار راه امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت ایذه افزود: مراکز خدمات جامع سلامت شهری در دو شیفت صبح و عصر و پایگاه‌های تجمیعی برای خدمت به همشهریان به‌منظور انجام واکسیناسیون هستند.

وی از ادارات و نهادهای عضو ستاد کرونا تشکر و تصریح کرد: مشارکت همه جانبه ادارات و همکاری مردمی باعث قطع و ریشه‌کنی ویروس کرونا می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار