شرکت‌ها و صنایع خوزستان در استخدام‌ها از جوانان بومی استفاده کنند

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 شهریور 1400 | 15:31 ب.ظ
شرکت‌ها و صنایع خوزستان در استخدام‌ها از جوانان بومی استفاده کنند فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه بیکاری زمینه‌ساز ناهنجاری‌های اجتماعی و نا امنی‌ها است، گفت: بیکاری در کل کشور یکی از مسایل مهم است و البته حل این مساله در خوزستان اولویت بسیار بیشتری دارد. سردار حسن شاهوارپور در مراسم کلنگ‌زنی سه طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، ۲۸ شهریورماه […]

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه بیکاری زمینه‌ساز ناهنجاری‌های اجتماعی و نا امنی‌ها است، گفت: بیکاری در کل کشور یکی از مسایل مهم است و البته حل این مساله در خوزستان اولویت بسیار بیشتری دارد.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم کلنگ‌زنی سه طرح بزرگ توسعه‌ای شرکت فولاد خوزستان که امروز، ۲۸ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: کلنگ‌زنی طرح‌های توسعه‌ای فولاد خوزستان، مایه امید برای تولید و اشتغال در خوزستان است.

 وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات خوزستان بحث بیکاری است، افزود: بیکاری در کل کشور یکی از مسایل مهم است و البته حل این مساله در خوزستان اولویت بسیار بیشتری دارد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه شرکت‌ها و صنایع استان در بحث استخدام‌ها از جوانان بومی استان استفاده کنند، گفت: درصد بیکاری در خوزستان بالاتر از متوسط کشور است و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در خوزستان می‌تواند به حل مشکل اشتغال و بیکاری جوانان کمک کند.

شاهوارپور با اشاره به کلنگ‌زنی سه طرح بزرگ توسعه‌ای در شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: امیدواریم مراحل اجرای این سه طرح به سرعت پیش رود و در مراحل اجرای کار، شاهد حرکت جهادی و انقلابی باشیم و در موعد مقرر، کار به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه بیکاری زمینه‌ساز ناهنجاری‌های اجتماعی و نا امنی‌ها است، گفت: دشمنان همواره به خوزستان طمع دارند و می‌خواهند آسایش و آرامش مردم را بر هم بزنند اما اجرای چنین طرح‌هایی برای جوانان مایه آسایش و امید است و می‌تواند به حل بسیاری از این مشکلات کمک کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به بحث مسئولیت‌های اجتماعی افزود: مجموعه‌های صنعتی در خوزستان از جمله نفت و پتروشیمی‌ها باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل‌کنند اما این مسئولیت‌ها به هر دلیلی توسط برخی از شرکت‌های استان اجرایی نمی‌شود.

شاهوارپور ادامه داد: خوسبختانه شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تلاش‌های بسیار خوبی انجام داده است اما همچنان می‌توان در حوزه این مسئولیت‌ها، اقدامات بیشتری نیز انجام داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار