بازدید سرپرست شهرداری اهواز از پروژه های علاج بخشی آب های سطحی و فاضلاب اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور 1400 | 16:09 ب.ظ
بازدید سرپرست شهرداری اهواز از پروژه های علاج بخشی آب های سطحی و فاضلاب اهواز بازدید از پروژه های مشترک آب های سطحی و فاضلاب آبفا و شهرداری با همراهی معاون استاندار، سرپرست شهرداری اهواز، مدیران عامل آبفا خوزستان و اهواز و تعدادی از مدیران انجام شد. صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریور سرپرست شهرداری اهواز به منظور بررسی وضعیت پروژه های مشترک علاج بخشی آب های سطحی و فاضلاب، شهرداری […]

بازدید از پروژه های مشترک آب های سطحی و فاضلاب آبفا و شهرداری با همراهی معاون استاندار، سرپرست شهرداری اهواز، مدیران عامل آبفا خوزستان و اهواز و تعدادی از مدیران انجام شد.

صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریور سرپرست شهرداری اهواز به منظور بررسی وضعیت پروژه های مشترک علاج بخشی آب های سطحی و فاضلاب، شهرداری و آبفا، از این پروژه ها بازدید به عمل آورد.

در این بازدید عبیات معاون فنی و عمرانی استانداری خوزستان، مدیر عامل آبفا خوزستان و آبفا اهواز، مدیر عامل سازمان پارک ها و تعدادی از مدیران شهرداری نیز حضور داشت که وضعیت پیشرفت پروژه ها را از نزدیک بررسی کردند.

سرپرست شهرداری اهواز در این خصوص عنوان کرد هم اکنون ۱۴۲ پروژه مشترک بین آبفا و شهرداری تعریف شده است که بخشی از این پروژه‌ها سهم شهرداری و قسمتی نیز کار آبفا است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار