پیام سرپرست شهرداری اهواز به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور 1400 | 19:32 ب.ظ
پیام سرپرست شهرداری اهواز به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت. فرارسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور هشت سال رشادت و پایمردی بزرگ مردان و زنانی است که تنها با تکیه بر سلاح ایمان در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند […]

علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

فرارسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور هشت سال رشادت و پایمردی بزرگ مردان و زنانی است که تنها با تکیه بر سلاح ایمان در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند را گرامی می داریم.

امنیت امروز حاصل خون های ریخته بر خاک تفتیده جنوب و سایر جبهه های این سرزمین همیشه سرافراز است.

گفتن از حوادث و رویدادهایی که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی بر رزمندگان و مردم گذشت، کار دشواری است، اگرچه رخدادها مشمول زمان شده است، اما راه و یاد شهدا و خاطرات دفاع مردم غیور اهواز از این شهر در لحظه های زندگی آنان تا ابد باقی است .
همچنین نقش مجموعه شهرداری اهواز در دوران هشت ساله دفاع مقدس و پشتیبانی از جبهه های جنگ ، از افتخارات بیاد ماندنی پرسنل شهرداری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت ایستادگی ملت شهید پرور استان خوزستان و به ویژه شهر اهواز، بر تمام عزیزانی که در راستای اعتلای نام این مکتب و این سرزمین جان خویش را فدا کردند درود می فرستم و یاد و خاطره آنان را گرامی می دارم.

علیرضا عالیپور
سرپرست شهرداری اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار