تعمیرات سالیانه واحدهای سد و نیروگاه دز آغاز شد

تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1400 | 12:40 ب.ظ
تعمیرات سالیانه واحدهای سد و نیروگاه دز آغاز شد مدیرعامل سد و نیروگاه دز از آغاز اورهال سالیانه واحدهای سد و نیروگاه دز خبر داد.

سعید رئوفی نسب گفت: اورهال سالیانه ( overhaul  maintenance ) از مهمترین بخش های تعمیر و نگهداری تجهیزات می باشد که در نیروگاه دز نیز هرساله مطابق برنامه زمان بندی مناسب جهت حفظ و نگهداری و آماده سازی تجهیزات سد و نیروگاه انجام می شود.

وی افزود: بمنظور تعمیرات سالیانه ۱۴۰۰، برنامه ریزی لازم توسط معاونت فنی و مهندسی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز  با هماهنگی بخش های مختلف شرکت و طی جلسات مختلف کاری صورت گرفت و موارد نقصهایی که در زمان بهره برداری واحدها رفع آنها امکان پذیر نمی باشد که  در برنامه  اورهال سالیانه گنجانده شد.

مدیرعامل سد و نیروگاه دز بیان کرد: با توجه به اولویت بندی انجام شده و زمانبندی مدون، واحد شماره ۸  این نیروگاه به عنوان اولین واحد نیروگاهی در تاریخ ۲/۷/۱۴۰۰ از مدار خارج و طی یک برنامه ۲۰ روزه تحت تعمیرات سالیانه قرار گرفت.

گفتنی است پیش از آغاز تعمیرات، تهیه و تامین مواد مصرفی و قطعات مورد نیاز پیش بینی  و تا قبل از شروع اورهال آماده شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار