برای نخستین بار پایگاه متمرکز پشتیبانی و نگهداری تاسیسات دفع ابهای سطحی در اهواز افتتاح شد

تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1400 | 20:49 ب.ظ
برای نخستین بار پایگاه متمرکز پشتیبانی و نگهداری تاسیسات دفع ابهای سطحی در اهواز افتتاح شد بعد از ظهر شنبه ۳ مهرماه، پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آبهای سطحی شهرداری اهواز با حضور علی رضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز و جمعی از مدیران شهرداری افتتاح شد. این پایگاه برای نخستین بار و در جهت پشتیبانی و تجهیز مناطق به وسایل مورد نیاز در مواقع بحرانی تاسیس شده است که دارای ۲۰ […]

بعد از ظهر شنبه ۳ مهرماه، پایگاه پشتیبانی تاسیسات دفع آبهای سطحی شهرداری اهواز با حضور علی رضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز و جمعی از مدیران شهرداری افتتاح شد.

این پایگاه برای نخستین بار و در جهت پشتیبانی و تجهیز مناطق به وسایل مورد نیاز در مواقع بحرانی تاسیس شده است که دارای ۲۰ دستگاه پمپ مکش sp با خروجی های ۴ ،۶ و ۸ اینچ است که هر پمپ تقریبا به طور میانگین توانایی تخلیه ۱۵۰ لیتر آب در ثانیه را دارد.

عالی پور سرپرست شهرداری اهواز در خصوص راه اندازی این پایگاه گفت: تلاشم در دوره سرپرستی این بود که از طریق ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیز شهرداری به لوازم و مراکز پشتیبانی کننده، واحد‌های اجرایی و خدماتی شهرداری را تقویت کنم ، چرا که در بحران های سال های قبل، همواره خلا یک مرکز پشتیبانی کننده و مجهز احساس می شد، قطعا وجود این پایگاه موجب پشتگرمی مدیران در بحران ها خواهد بود ، لذا خداوند را شاکرم که در آخرین روزهای دوره سرپرستی توفیق راه اندازی پایگاه مهم پشتیبانی تاسیسات دفع آبهای سطحی را پیدا کردم.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین بحران های شهر اهواز بحران آبگرفتگی است، نیاز بود پایگاهی متمرکز و متشکل از پمپهای خود مکش متحرک، لوله ها، دستگاههای بالابر، حمل و نقل و پمپهای مکنده و لایروب در این مکان مستقر کنیم، تا میزان آمادگی تجهیزات واحیانا خلأهای موجود در مناطق ارزیابی و پوشش یابد.

عالی پور ادامه داد: بزودی پمپهای کف کش، ژنراتور و دیزل ژنراتور ها نیز در این پایگاه قرار خواهند گرفت که در مواقع قطعی برق مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به ضرورت راه اندازی این پایگاه گفت: این پایگاه در مواقع بحران یکی از مراکز اصلی پشتیبانی تاسیسات مشترک بین شهرداری اهواز و آبفا و همچنین خدمات دهنده به مناطق هشتگانه خدمات شهری خواهد بود.

شایان ذکر است در این پایگاه ۲۰دستگاه پمپ مکش و تعداد ۵ دستگاه خودرو مکنده و دستگاه های دیگری نظیر جرثقیل، بالابر و خوردرو امداد و نجات مستقر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار