پیگیری مشکلات کشاورزی و آبفای خوزستان توسط معاون رییس جمهور

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 مهر 1400 | 19:40 ب.ظ
پیگیری مشکلات کشاورزی و آبفای خوزستان توسط معاون رییس جمهور جلسه پیگیری سفر ریاست جمهوری و رسیدگی به طرح‌های زیربنایی کشاورزی، تامین آب آشامیدنی شهر‌ها و روستا‌های استان، طرح‌های شبکه فاضلاب و مهار آب‌های سطحی با حضور استاندار خوزستان، وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.   […]

جلسه پیگیری سفر ریاست جمهوری و رسیدگی به طرح‌های زیربنایی کشاورزی، تامین آب آشامیدنی شهر‌ها و روستا‌های استان، طرح‌های شبکه فاضلاب و مهار آب‌های سطحی با حضور استاندار خوزستان، وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.  

استاندار ویژه خوزستان گفت: در این جلسه ضمن بررسی میزان پبشرفت این طرح‌ها و مشکلات و موانع اجرای آنها، قرار شد وزارت جهاد کشاورزی برنامه چگونگی تامین مالی فاز دوم طرح توسعه کشاورزی خوزستان را تهیه و در جلسه بعد ارائه کند.  

صادق خلیلیان افزود: همچنین برنامه زمانبندی میزان پیشرفت طرح‌های تامین آب آشامیدنی غدیر، طرح‌های فاضلاب و مهار آب‌های سطحی تهیه شده تا به صورت نظام‌مند بر میزان تحقق و پیشرفت این طرح‌ها نظارت شود.

وی گفت: در این جلسه که با حضور مدیران عامل بانک‌های کشور تشکیل شده بود مقرر شد در تامین مالی پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری اجرای طرح‌های زیربنایی استان خوزستان مشارکت داشته باشند.

گفتنی است، در این جلسه خلیلیان استاندار ویژه خوزستان ضمن ارائه توضیحاتی به بیان مشکلات و عوامل و موانع اجرای طرح‌های عمرانی استان پرداخت و پیشنهادات خود برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و حل مشکلات را ارائه کرد.  

قرار است این جلسات به صورت منظم با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، خلیلیان استاندار خوزستان، وزرای ذیربط و بانک‌ها تشکیل و مشکلات بررسی شود.  


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار