بازسازی و تکمیل یک باب مدرسه در بخش غیزانیه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1400 | 08:20 ق.ظ
بازسازی و تکمیل یک باب مدرسه در بخش غیزانیه با تلاش گروه جهادی بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون یک باب مدرسه ۲ کلاسه در روستای عنیت بخش غیزانیه اهواز بازسازی ، تکمیل و در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.       آیین افتتاح این مدرسه روز سه‌شنبه(ششم مهرماه ۱۴۰۰) با حضور جمعی از مسئولان این شرکت، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید […]

با تلاش گروه جهادی بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون یک باب مدرسه ۲ کلاسه در روستای عنیت بخش غیزانیه اهواز بازسازی ، تکمیل و در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.     

 آیین افتتاح این مدرسه روز سه‌شنبه(ششم مهرماه ۱۴۰۰) با حضور جمعی از مسئولان این شرکت، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و بخشدار غیزانیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فتح‌اله گشتاسبی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: عملیات بازسازی این مدرسه به همت بسیجیان جهادی این پایگاه از زمستان سال گذشته آغاز شد و در این مدت، عملیات احداث دیوار آجری-فلزی به طول ۷۰ متر و تعمیرات کلاس‌ها و رنگ آمیزی درب و پنجره و دیوارها به صورت کامل انجام شد.

در ادامه سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با گرامیداشت یادوخاطره شهدا و رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی، از تلاش‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد.

رسول ساکی بخشدار غیزانیه نیز اهتمام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در زمینه محرومیت زدایی و اقدامات عام‌المنفعه این شرکت را در بخش غیزانیه مورد تقدیر قرار داد.

حجت‌الاسلام ذاکر نژاد امام جماعت نماز خانه مرکزی امام علی (ع) شرکت کارون از دیگر سخنرانان این مراسم بود که در خصوص اهمیت تعلیم و تریبت و علم‌آموزی سخن گفت.

شایان ذکر است مدرسه شهید صفدری روستای عنیت در مجاورت واحد نمکزدایی شماره یک اهواز قرار دارد که بازسازی آن در مدت ۹ ماه انجام و همزمان با آغاز سال تحصیلی آماده بهره برداری شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار