مرز‌های عراق برای ورود زائران ایرانی بسته شدند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1400 | 09:06 ق.ظ
مرز‌های عراق برای ورود زائران ایرانی بسته شدند سردار سیدمحمد صالحی افزود: با توجه به پایان همایش عظیم اربعین حسینی، مرز‌های عراق کاملاً بسته شدند و دولت این کشور اجازه ورود هیچ زائری را برای زیارت عتبات عالیات نمی‌دهند. وی با تاکید بر خودداری مردم نسبت به مراجعه به مرز‌های شلمچه و چذابه برای سفر به عراق اظهار داشت: افرادی سودجو و فرصت طلب در قالب خودرو‌های مسافرکش در […]

سردار سیدمحمد صالحی افزود: با توجه به پایان همایش عظیم اربعین حسینی، مرز‌های عراق کاملاً بسته شدند و دولت این کشور اجازه ورود هیچ زائری را برای زیارت عتبات عالیات نمی‌دهند.

وی با تاکید بر خودداری مردم نسبت به مراجعه به مرز‌های شلمچه و چذابه برای سفر به عراق اظهار داشت: افرادی سودجو و فرصت طلب در قالب خودرو‌های مسافرکش در میادین اصلی، ورودی و خروجی برخی از شهر‌های استان قرار گرفته و با ارسال پیامک در فضای مجازی مبنی بر باز بودن مرز‌ها قصد دارند شهروندان را از اقصا نقاط کشور به مرز شلمچه بکشانند.

سردار صالحی با بیان اینکه افراد سودجو با دریافت پول هنگفت به دنبال سودجویی و منفعت‌طلبی مالی خود هستند بیان کرد: از همه شهروندان خواهشمندیم فریب این افراد را نخورند و اخبار مربوط به اربعین را از مراجع رسمی و ستاد مرکزی اربعین دنبال کنند.

مرز‌های شلمچه و چذابه از طرف عراق برای ورود زائران به این کشور مسدود شده، اما فرآیند بازگشت زائران اربعین حسینی بدون محدودیت از طریق این پایانه‌های مرزی در حال انجام است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار