با حضور رئیس کل دادگستری این استان افتتاح شد؛ مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ویژه زندانیان خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1400 | 09:15 ق.ظ
با حضور رئیس کل دادگستری این استان افتتاح شد؛ مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ویژه زندانیان خوزستان مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ویژه زندانیان استان خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری این استان، معاونین قضایی وی، مدیر سازمان زندان ها و رئیس سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: آموزش و اشتغال زندانیان از بازگشت مجدد آنان به […]

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ویژه زندانیان استان خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری این استان، معاونین قضایی وی، مدیر سازمان زندان ها و رئیس سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: آموزش و اشتغال زندانیان از بازگشت مجدد آنان به زندان پس از پایان دوران حبس، پیشگیری می کند.
وی تصریح کرد: توسعه زمینه اشتعال و تولید در ندامتگاه‌ها، علاوه بر منافع مالی برای فرد زندانی و خانواده وی، در بازگشت وی به جامعه سالم نقش بسزایی دارد و موجب کاهش تکرار بزه و جرم توسط این افراد می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی گفت: در همین راستا امروز شش کارگاه آموزشی به همت اداره کل فنی و حرفه ای و اداره کل زندان های استان، در زندان مرکزی راه اندازی شد.
وی ادامه داد: این آموزش‌ها در خصوص مشاغلی همچون تعمیر و نگهداری وسایل خنک‌کننده و تعمیر خودرو است و پیش‌بینی می‌شود با ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های لازم و بعد از خروج، زمینه اشتغال آسان برای این افراد فراهم باشد.
رئیس کل دادگستری پس از این مراسم، به همراه معاونین قضایی خود با تعدادی از زندانیان دیدار و گفتگو کرد و پس از بررسی درخواست های آنان دستورات لازم و مقتضی را صادر کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار