موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در مرز شلمچه راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1400 | 09:22 ق.ظ
موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در مرز شلمچه راه‌اندازی شد با تاکید وزیر نفت و دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی در بازگشت از کربلای معلی، شرکت ملی نفت ایران اقدام به برپایی موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در مرز شلمچه کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز به نقل از […]

با تاکید وزیر نفت و دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، به منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی در بازگشت از کربلای معلی، شرکت ملی نفت ایران اقدام به برپایی موکب مرکزی شهدای صنعت نفت در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در مرز شلمچه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز به نقل از شرکت ملی نفت ایران، موکب شهدای صنعت نفت با دستور محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و با همکاری و پشتیبانی شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت و گاز اروندان و ملی حفاری ایران برپا و پذیرای زائران کربلا ورودی از مرز شلمچه است. شرکت متن نیز مسئولیت پذیرایی از زائران در مرز چزابه را بر عهده دارد.

در اختیار گذاشتن ۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار، توزیع روزانه بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۲۴ هزار بطری آب از جمله خدماتی است که از سوی مجموعه نفت به زائران ارائه می‌شود.

حدود ۱۰۰ نفر از مدیران و کارکنان شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران و نفت و گاز اروندان برای خدمت رسانی به زائران حسینی در این منطقه حضور دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار