بازدید سرزده مدیر منطقه ۸ با هدف رصد دقیق تر فعالیت های سطح منطقه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1400 | 11:14 ق.ظ
بازدید سرزده مدیر منطقه ۸ با هدف رصد دقیق تر فعالیت های سطح منطقه مدیر منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود بصورت سرزده از عملکرد ناحیه ۵ خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ در منازل امور زندانهای کوی مهدیس بازدید کرد. محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در حاشیه بازدید صبحگاهی گفت : تمام تلاش مجموعه شهرداری در راستای رفع مشکلات شهروندان برای زندگی همراه با آرامش خاطر آنان است و […]
مدیر منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود بصورت سرزده از عملکرد ناحیه ۵ خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ در منازل امور زندانهای کوی مهدیس بازدید کرد.
محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در حاشیه بازدید صبحگاهی گفت : تمام تلاش مجموعه شهرداری در راستای رفع مشکلات شهروندان برای زندگی همراه با آرامش خاطر آنان است و باید بصورت مستمر و خیابان به خیابان مورد بازدید و رصد قرار گیرد .

امیدواریم با بازدیدهای میدانی و رصد خدمات رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان و ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم بتوانیم نسبت به رفع مشکلات شهروندان گام برداریم.

وی نظارت بر عملکرد خدمات شهری را مهم خواند و عنوان کرد: این بازدیدهای میدانی رضایتمندی شهروندان را حاصل می شود و موجب کاهش بسیاری از مشکلات سطح منطقه می شود ‌


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار