تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس در دادگستری دشت آزادگان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1400 | 11:54 ق.ظ
تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس در دادگستری دشت آزادگان به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل و تکریم ازفرزندان شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران شاغل در دادگستری شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.  محمود فعیلی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش فرزندان شهدا و جانبازان و همچنین کارکنان ایثارگر شاغل در دادگستری دشت آزادگان، گفت : اگر رشادت ها و دلاوری های […]

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل و تکریم ازفرزندان شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران شاغل در دادگستری شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.
 محمود فعیلی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش فرزندان شهدا و جانبازان و همچنین کارکنان ایثارگر شاغل در دادگستری دشت آزادگان، گفت : اگر رشادت ها و دلاوری های این عزیزان و خانواده آنان نبود، معلوم نبود دشمنان ایران اسلامی چه سرنوشتی را برای این کشور رقم می زدند.
رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان ادامه داد: نباید این ایثار و فداکاری ها فراموش شود و روایات دفاع مقدس را باید نسل به نسل به آیندگان خصوصاً نسل جوان معرفی و یادآوری کرد.
فعیلی گفت : تقدیر از خانواده ایثارگران و فرزندان آنان یک تکلیف و وظیفه است و کمترین کار ممکن در حق این عزیزان می باشد.
در ادامه مراسم از کارکنان شاغل قضائی و اداری که افتخار فرزندی شهید، جانباز و ایثارگر را دارا هستند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار