شهردار اهوازخبر داد: ایستگاه کیانپارس اهواز به نام شهید علی لندی تغییر می کند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 مهر 1400 | 09:07 ق.ظ
شهردار اهوازخبر داد: ایستگاه کیانپارس اهواز به نام شهید علی لندی تغییر می کند داشتن وحدت و پرهیز از جدایی تنها راه حل مشکلات است. شهردار اهواز در آیین رونمایی از ۷ خودرو سازمان آتش نشانی و گرامیداشت روز آتش نشان از تغییر نام ایستگاه کیانپارس به نام شهید علی لندی خبر داد و تنها راه خروج از مشکلات را داشتن وحدت خواند. آیین رونمایی از ۷ خودرو سازمان […]
داشتن وحدت و پرهیز از جدایی تنها راه حل مشکلات است.
شهردار اهواز در آیین رونمایی از ۷ خودرو سازمان آتش نشانی و گرامیداشت روز آتش نشان از تغییر نام ایستگاه کیانپارس به نام شهید علی لندی خبر داد و تنها راه خروج از مشکلات را داشتن وحدت خواند.

آیین رونمایی از ۷ خودرو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با حضور امینی شهردار اهواز، یوسفی و حسینی نمایندگان مردم اهواز،کارون،باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی،اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و تعدادی از مدیران و مسئولین روز چهارشنبه ۷ مهر ماه در ایستگاه پیچ کارون آتش نشانی اهواز برگزار شد.

امینی شهردار اهواز در این آیین ضمن گرامیداشت مقام آتش نشان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همدلی اهواز را به سمت جایگاه شایسته آن سوق دهیم و می دانیم در این راه کار سختی را در پیش داریم.

وی در خصوص کار آتش نشانان افزود: آتش نشانان عاشقانه برای احیای حادثه دیدگان به حوزه خطر ورود می کنند که در این میان آن ها و خانواده شان دچار عوارض و سختی هایی می شوند که مشاغل عادی با آن سروکار ندارد.

شهردار اهواز خطاب به کلیه همکارانش در مجموعه شهرداری گفت: آنچه می تواند موجب ارتقا وضعیت اهواز شود، وحدت و پرهیز از اختلاف و جدایی است و باید توجه داشت که تنها نتیجه جدایی، فرصت سوزی و هدررفت ظرفیت ها است.

امینی تصریح کرد: در هر زمینه ای که قانون و ظرفیت ها اجازه دهد در صدد حل مشکلات عدیده اهواز برمی آییم.

وی یکی از دغدغه های اصلی را ضرورت تجهیز کردن سازمان آتش نشانی به ابزارالات به روز خواند و گفت: توجه ویژه به مساله پیشگیری و آموزش یکی دیگر از اولویت های اصلی است که در این جلسه به آن اشاره شد.

شهردار اهواز در ادامه ضمن اشاره به رشادت شهید نوجوان علی لندی، اعلام کرد: ایستگاه آتش نشانی کیانپارس به نام این شهید نام گذاری می شود تا نام و یاد این شهید فداکار در دل ها و یادها زنده بماند.

امینی از انعقاد تفاهمنامه ای بین سازمان آتش نشانی و آموزش پرورش خبر داد و گفت: این تفاهمنامه برای آموزش صد هزار دانش آموز هدف گذاری شده که امری مهم برای جلوگیری از اتفاقات جبران ناپذیر و حوادث با استفاده از متد آموزش است.

وی اضافه کرد: کارهای دیگری که انجام گرفته رونمایی از کتاب «یاد بگیرییم نسوزیم» و آغاز دوره «۸ گام تا مدیریت بحران» است که با حضوز اساتید مجرب برگزار شده و می تواند نوید بخش آینده ای ایمن تر باشد.

شهردار اهواز کار دیگر انجام شده توسط سازمان آتش نشانی را رونمایی از ۷ دستگاه خوردرو آتش نشانی اعلام کرد و گفت: این امر در راستای تقویت تجهیزات و امکانات این سازمان کار مفیدی است.

امینی یکی از دغدغه های مطرح شده را مشکل معیشت و دستمزد آتش نشانان دانست و گفت: با توجه به دغدغه های شهرداری اهواز و مشکلات مالی آن، امیدواریم در روزهای پیش رو در نظم دادن به این موضوع و حل آن گام های مثبتی برداشته شود.

در پایان امینی اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود و به ویژه ظرفیت مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی که در این مراسم حضور داشتند بتوان گام های مثبتی برا حل مشکلات پرسنل شهرداری و آتش نشانی کلانشهر اهواز برداشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار