دیدار اعضای شورای پایگاه بسیج ادارات ستادی با خانواده شهید علی کمایی

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 مهر 1400 | 09:14 ق.ظ
دیدار اعضای شورای پایگاه بسیج ادارات ستادی با خانواده شهید علی کمایی در این دیدار غلامرضا کمالی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات ستادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهید علی کمایی، بر ضرورت دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از آنها تاکید کرد.  در ادامه آقای پورصفار از یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان هشت سال […]

در این دیدار غلامرضا کمالی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات ستادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهید علی کمایی، بر ضرورت دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از آنها تاکید کرد.

 در ادامه آقای پورصفار از یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.

  کورش محمدی رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژگی‌های اخلاقی شهید علی کمایی اشاره و از آن شهید گرانقدر تجلیل کرد.

  در پایان لوح یادبود و هدیه از طرف پایگاه مقاومت بسیج ادارات ستادی و پایگاه مقاومت بسیج عملیات غیر صنعتی به خانواده شهید علی کمایی اهدا شد.

  شایان ذکر است شهید علی کمایی از بسیجیان و کارکنان حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حادثه تروریستی اهواز در سال ۱۳۹۷ به فیض شهادت رسید


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار