برگزاری گردهمایی بسیجیان شهرستان باوی در نیشکر دهخدا

تاریخ انتشار: پنجشنبه 8 مهر 1400 | 16:54 ب.ظ
برگزاری گردهمایی بسیجیان شهرستان باوی در نیشکر دهخدا این گردهمایی  هفتم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان، مدیرعامل کشت و صنعت دهخدا و جمعی از فرماندهان و بسیجیان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. در این مراسم، سردار حاجتی مدیرکل حفظ آثار و ارزش […]

این گردهمایی  هفتم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان، مدیرعامل کشت و صنعت دهخدا و جمعی از فرماندهان و بسیجیان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم، سردار حاجتی مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن تاکید بر ترویج روحیه جهادی و بسیجی در جامعه، دفاع مقدس را بزرگترین افتخار ایران اسلامی برشمرد که رزمندگان اسلام با مقاومت و ایستادگی، ابرقدرت ها را به زانو درآوردند.

دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در ادامه مراسم، دفاع مقدس را جلوگاه ایثار و خون‌بهای صلابت ایران اسلامی دانست و اقتدار و امنیت امروز را مدیون رشادت ها و جانبازی های رزمندگان عنوان کرد.

در خاتمه این گردهمایی، با اهدای لوح از رشادت‌های بسیجیان و پیشکسوتان هشت سال دوران دفاع مقدس قدردانی و تجلیل شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار