دستگیری٣۴٣متخلف شکار و صید در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1400 | 16:49 ب.ظ
دستگیری٣۴٣متخلف شکار و صید در خوزستان   امسال ۳۴۳ متخلف شکار و صید در خوزستان به مراجع قضایی معرفی شدند. مدیرکل حفاظت محیط زیست  خوزستان گفت: این افراد متخلف در شش ماهه نخست امسال  توسط محیط بانان دستگیر شدند.  محمد جواد اشرفی با اشاره به اینکه  در این مدت به ۱۳۱ مورد تخلف زیست محیطی برخورد قانونی شده است، افزود:   در […]

 

امسال ۳۴۳ متخلف شکار و صید در خوزستان به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست  خوزستان گفت: این افراد متخلف در شش ماهه نخست امسال  توسط محیط بانان دستگیر شدند. 

محمد جواد اشرفی با اشاره به اینکه  در این مدت به ۱۳۱ مورد تخلف زیست محیطی برخورد قانونی شده است، افزود:   در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، تعداد ۴۷ قبضه سلاح شکاری مجاز و غیر مجاز از متخلفین کشف و ضبط گردید که از این تعداد ۱۱ مورد سلاح غیرمجاز بوده است.

وی ادامه داد:  علاوه بر سلاح تعداد ۳۶۱ قلم ادوات و وسایلی که برای شکار مورد استفاده قرار می‌گرفتند از متخلفین کشف و ضبط شد و ۱۹ مورد نیز قبل از شروع به شکار با متخلفین در مناطق برخورد قانونی صورت گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان بیشترین جرایم زیست‌محیطی را در حوزه صید ماهی بیان کرد  و گفت: کمترین تخلف در حوزه شکار حیات وحش و پستانداران بوده است و  در این مدت تعداد ۱۸۶ قطعه پرنده از متخلفین کشف  و  در طبیعت استان رها سازی شدند.

بیشتر بخوانید :  دستگیری شکارچی غیرمجاز در پارک ملی کرخه
اشرفی  افزود: نیرو‌های محیط‌بان در این مدت از ۱۴ مورد آلودگی زیست محیطی و ۱۴۱ هکتار تخریب و تصرف اراضی جلوگیری به عمل آوردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار