نماینده ولی فقیه در خوزستان: فضای خوبی برای خدمت رسانی فراهم است

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 مهر 1400 | 09:07 ق.ظ
نماینده ولی فقیه در خوزستان: فضای خوبی برای خدمت رسانی فراهم است حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد شنبه در یادواره تجلیل از شهدای حقوقی و تجلیل از ایثارگران دادگستری استان خوزستان و سازمانهای تابعه اظهار داشت: همواره گرامی داشت یاد و خاطره شهدا امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی با تاکید بر اینکه شهدای اسلام، اطاعت از خداوند متعال و رسول اکرم(ص) […]

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد شنبه در یادواره تجلیل از شهدای حقوقی و تجلیل از ایثارگران دادگستری استان خوزستان و سازمانهای تابعه اظهار داشت: همواره گرامی داشت یاد و خاطره شهدا امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهدای اسلام، اطاعت از خداوند متعال و رسول اکرم(ص) را سرلوحه کار خود قرار دادند افزود: اگر می خواهیم همین توفیقی که خداوند به شهدا داده را نصیب ما کند، باید به مسئله حفظ حق الناس توجه و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.  

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این که امروز فضای خوبی برای خدمت‌رسانی فراهم شده است، گفت: شهدای کربلا، شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم نیز تلاش کردند که زندگی پاک و مطهری داشته باشند و با پیروی از راه پیامبر (ص) و ائمه معصوم (ع)، به دنبال خشنودی خداوند باشند.

دشمن همانند گذشته تلاش دارد تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان نیز در بخش دیگری از این یادواره، به برخی مولفه‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استقامت و پایداری در مقابل دشمن، توجه به تدابیر امام خمینی(ره)، پیروی از راه سید الشهدا (ع) و استفاده از ظرفیت های مردمی مانند عشایر را می توان بخشی از مولفه های پیروی جمهوری اسلامی در ایام دفاع مقدس دانست. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان: فضای خوبی برای خدمت رسانی فراهم است

سردارحسن شاهوارپور ادامه داد: امروز آنچه داریم از برکت خون شهدا است و باید خودمان را در معرض چشم خداوند و شهدای اسلام بدانیم. 

وی گفت: دشمن همانند گذشته به دنبال ضربه زدن همه جانبه به نظام جمهوری اسلامی است و از همه ظرفیت های موجود برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار