تحقق برنامه‌های تولید نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 مهر 1400 | 17:39 ب.ظ
تحقق برنامه‌های تولید نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ مهندس علیرضا هیهاوند در جلسه پیش‌بینی ۵ ساله تولید این شرکت که با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیر تولید و مشارکت ویدیو کنفرانسی سایر مدیران و روسای فنی و عملیاتی برگزار شد، گفت: این شرکت موفق به تحقق تمامی برنامه‌های تولید نفت و گاز در نیمه‌ی نخست سال جاری شده است وبرنامه‌های […]

مهندس علیرضا هیهاوند در جلسه پیش‌بینی ۵ ساله تولید این شرکت که با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیر تولید و مشارکت ویدیو کنفرانسی سایر مدیران و روسای فنی و عملیاتی برگزار شد، گفت: این شرکت موفق به تحقق تمامی برنامه‌های تولید نفت و گاز در نیمه‌ی نخست سال جاری شده است وبرنامه‌های آن برای تولید در نیمه‌ی دوم سال نیز مصوب گردید.

وی افزود: در ۶ ماه نخست سال جاری حدود ۶۰۰هزار دسی متر مربع ضخامت سنجی خطوط لوله و تأسیسات انجام شد که در مقایسه با سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات عملیاتی این شرکت در ۶ ماهه نخست امسال گفت: تعمیر و آماده‌سازی خط لوله ۱۲ اینچ زیر زمینی بعد از انجام تست‌های هیدرو استاتیکی؛ تعمیر خط لوله ۶ اینچ انتقال نفت ایستگاه پمپاژ تمبی/هفت شهیدان در ۳۸ مقطع و نصب توپک‌ران و توپک‌گیر جدید جهت ایجاد شرایط توپک‌رانی حین سرویس خط؛ تعمیر کلی ۵۰ کیلومتر از خط دو مداره برق ۱۳۲ کیلو ولت لب سفید و ایمن‌سازی چاه گازی ۲۹۸ بدون حضور دکل از اقدامات صورت گرفته این شرکت می باشد.

مهندس هیهاوند ادامه داد: در بخش تعمیرات اساسی مخازن تحت فشار نیز مطابق برنامه زمان‌بندی شده تعمیرات مرتبط توسط مدیریت تعمیرات ستاد انجام و تعداد ۱۲ دستگاه مخزن تحت فشار تعمیر کلی شدند.

وی در پایان با اشاره به تعیین تکلیف ۵ بسته از میادین این شرکت در طرح نگهداشت و افزایش تولید ۲۸ مخزن مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت: با توجه به اختصاص ۴ درصد از اعتبار طرح‌ها جهت مسئولیت اجتماعی، انتظار داریم به منظور بهره‌مندی و توجه جدی‌تر به جوامع پیرامون تأسیسات، نسبت به تسریع در انجام خدمات عام‌المنفعه اقدامات لازم به عمل آید.

شایان ذکر است این جلسه صبح روز شنبه ۱۰مهرماه ۱۴۰۰ با حضور مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جمعی از مدیران ارشد فنی و عملیاتی این شرکت برگزار شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار