زمین لرزه؛ خوزستان را در حالت آماده باش قرار داد

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 مهر 1400 | 08:37 ق.ظ
زمین لرزه؛ خوزستان را در حالت آماده باش قرار داد در پی زمین لرزه ساعت پیش در مرز خوزستان و چهارمحال و بختیاری مدیریت بحران استانداری خوزستان به ستادهای تحت مدیریت خود اعلام آماده باش کرد. شهاب صدیقی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این زمین لرزه به بزرگی ۵.۷ ریشتر مابین قلعه خواجه در اندیکا خوزستان و چهلگرد در استان چهارمحال […]

در پی زمین لرزه ساعت پیش در مرز خوزستان و چهارمحال و بختیاری مدیریت بحران استانداری خوزستان به ستادهای تحت مدیریت خود اعلام آماده باش کرد.

شهاب صدیقی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این زمین لرزه به بزرگی ۵.۷ ریشتر مابین قلعه خواجه در اندیکا خوزستان و چهلگرد در استان چهارمحال وبختیاری به وقوع پیوسته است.

مدبر کل مدیریت بحران خوزستان افزود: بدین منظور به همه فرمانداری ها و دستگاه های امدادی و عملیاتی سراسر استان به منظور پیشگیری از هر حادثه احتمالی اعلام آماده باش شد.

وی بیان کرد: گروه های ارزیاب نیز به نقاط مختلف استان خوزستان برای بررسی هر گونه خسارت وارده اعزام شده اند.

بر اساس این گزارش، زلزله ۵.۷ ریشتری چلگرد در ساعت ۰۶:۰۹:۲۸ و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است. این زلزله در اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان احساس شد.

زلزله دیگری نیز با بزرگی ۳.۵ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین دقایقی بعد در ساعت ۰۶:۲۰:۳۴ قلعه خواجه از توابع اندیکا در استان خوزستان را لرزاند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار